Afhent gratis i Silkeborg
Fri fragt over 599,-
Levering 1-3 hverdage (lagervarer)
Total
0,00 kr.
Ekskl. moms
0,00 kr.
Se min kurv

Vi søger en dygtig bogholder – hurtig opstart!

Vi leder efter en engageret og struktureret bogholder, der kan træde ind i vores team hurtigst muligt. Du bliver en del af en virksomhed, hvor samarbejde og kvalitet er i fokus.

🔹 Om stillingen

Timeantallet er endnu ikke endeligt fastlagt, men den nuværende stilling er på ca. 20 timer om ugen. Vi er fleksible og åbne for at finde den rette løsning sammen med dig.

🔹 Dine opgaver

Du kommer til at stå for klassiske bogholderiopgaver, herunder:

  • Finans- og kreditorstyring
  • Debitoropfølgning
  • Afstemninger
  • Løbende regnskabsopgaver
  • Andet relevant administrativt arbejde

🔹 Vi søger dig, der:

  • Har erfaring med bogholderi
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og ansvarsbevidst
  • Trives i en rolle med faste opgaver og løbende deadlines
  • Vi arbejder i Microsoft Dynamics 365 Business Central, men kendskab hertil er ingen krav.

🔹 Interesseret?

Send en kort ansøgning til mail@sbsilkeborg.dk eller ring til os på 40285784 – vi holder samtaler løbende og ansætter, så snart vi finder den rette.

1300m2 stor butik

Besøg os i Silkeborg og se vores sortiment

Professionel rådgivning

Hvis du har spørgsmål kan du ringe til os på 86 81 53 11

Klar til afhentning

Bestil dine varer i webshoppen, klar til afhentning i butikken